איך זה עובד?

המטרה שלנו להפוך את הקנייה אונליין לקלה יותר, כיפית ובטוחה. גם אם חלק מהפריטים שהזמנת לא יתאימו לך – תוכלי להחזיר אותם בקלות בלי לצאת מהבית ולשלם רק על פריטים שהחלטת להשאיר.

שאלות נפוצות

כמה פריטים אפשר למדוד בכל הזמנה?

בכל הזמנה תוכלי להוסיף לסל ולהזמין מינימום 3 פריטים ומקסימום 8.
לא ניתן לבצע הזמנה נוספת עד שהחוזרו הפריטים שאינך מעוניינת לרכוש.

מה אם לא החזרתי את הפריטים תוך 48 שעות?

48 שעות אחרי שקיבלת את הפריטים, יש לעדכן אותנו לגבי הפריטים שאת מעוניינת להשאיר. אפשר לעשות זאת בטלפון, במייל או בהודעת ווטסאפ. אם לא עדכנת אותנו תוך 48 שעות, ניצור איתך קשר בטלפון/מייל. רק אם לא נצליח ליצור איתך קשר במשך 24 שעות נוספות, יתבצע חיוב אוטומטי עבור כל הפריטים שהוזמנו.

מתי יחייבו אותי על הרכישה?
בזמן ההזמנה תידרשי להכניס את פרטי האשראי אך העסקה תהיה במצב “המתנה” עד שנקבל את הפריטים שהחלטת להחזיר חזרה למשרדנו (או אם תעדכני אותנו שהחלטת להשאיר את כל הפריטים).
לאחר מכן, יבוצע חיוב עבור פריטים שהחלטת להשאיר.
כמה עולה המשלוח?
דמי המשלוח עבור אספקה והחזרה עם שליח עד הבית
הינם 25 ש”ח. 
אם לאחר המדידה רכשת פריטים על סך 250 ש”ח או יותר – לא תחוייבי בדמי משלוח.
אילו פריטים אפשר להזמין?

את יכולה להזמין את כל הפריטים המופיעים באתר GUAPAS, כולל קטגוריות סייל וחיסול.

יש כפל מבצעים?

כן! תוכלי להנות מכל המבצעים הפעילים כרגע באתר, כולל קופון שקיבלת בהרשמה. (אם לא קיבלת קופון, את מוזמנת ללחוץ על אייקון המטבע, להירשם והקופון ולקבל את הקופון במייל).

בכל שאלה נוספת או כדי לעדכן אותנו לגבי הפריטים שאת בוחרת להשאיר/ להחזיר, אפשר לפנות אלינו בטלפון 1-700-555812, במייל info@guapas.co.il או בווטסאפ דרך אייקון המופיע בפינת המסך.

התחילי לבחור:

ג’קטים

חולצות

שמלות

מיום ללילה

קטגוריית סייל